مقام‌های آمریکایی خبر دادند، سه افسر پلیس در شهر «ویلمینگتون» که سال‌ها محل زندگی رئیس‌جمهور این کشور بوده، هدف گلوله یک فرد مسلح قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۳۱۹۰۶۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، در شرایطی که تیراندازی‌های سریالی در آمریکا به معضلی برای این کشور تبدیل شده است، از شهر ویلمینگتون ایالت دلاوِر خبر‌ها از درگیری مسلحانه و حمله به سه افسر پلیس حکایت دارد.

شبکه «راشا تودی» در خبری فوری گزارش داد، سه افسر پلیس آمریکا بعد از دریافت گزارش‌ها درباره وقوع خشونت در یک منطقه در شهر ویلمینگتون و حضور در صحنه، هدف تیراندازی یک فرد مسلح قرار گرفتند.
 
تعداد بازدید : 41

طبق گزارش رسانه‌های محلی، یک مرد مسلح که خود را درون یک آپارتمان محبوس کرده است، بعد از حضور نیرو‌های پلیس این شهر ایالت دلاوِر به آن‌ها شلیک و سه افسر پلیس را زخمی کرد.

به دنبال این حمله، نیرو‌های ویژه پلیس آمریکا خود را به صحنه رسانده و نیرو‌های امنیتی با تعداد بسیار، آپارتمان محل درگیری را محاصره کرده‌اند.

 
اداره پلیس ویلمینگتون زخمی شدن سه افسر پلیس در این درگیری را تایید کرد و خبر داد، حال آن‌ها وخیم نیست و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

تلاش نیرو‌های امنیتی و پلیس آمریکا برای پایان دادن به این درگیری و دستگیری فرد مهاجم ادامه دارد. اطلاعاتی درباره فرد مهاجم و انگیزه تیراندازی او به نیرو‌های پلیس در دست نیست.

حمله به سه افسر پلیس ویلمینتگتون در حالی انجام شده که وقوع تیراندازی‌های سریالی در این کشور در چند ماه اخیر بار‌ها خبرساز شده است.

ویلمینگتون شهری است که جو بایدن از ۱۰ سالگی در این شهر اقامت داشت و او تا قبل از حضور در کاخ سفید برای آغاز ریاست جمهوری، در این شهر زندگی می‌کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها