وزیر خارجه عربستان سعودی تأکید کرد که سفر ولی‌عهد کویت به ریاض بیانگر اهمیت روابط دو کشور است.
کد خبر: ۱۳۱۸۹۵۲
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، «فیصل بن عبدالله بن فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی گفت، «سفر مشعل الاحمد الجابر الصباح، ولی عهد کویت به ریاض در نخستین سفر خارجی او از زمانی که به عنوان، ولی عهد کویت منصوب شده، بیانگر اهمیت روابط دو کشور برادر است».

بن فرحان در مصاحبه با خبرگزاری عربستان (واس) تأکید کرد که سفر، ولی عهد کویت به ریاض آثار مثبتی در تقویت روابط سیاسی دو کشور از طریق افزایش سطح هماهنگی دوجانبه به سطح سران دو کشور در تمامی مسائل سیاسی منطقه، داشته باشد.

وی افزود که «از مهم‌ترین این هماهنگی‌ها، هماهنگی مشترک در محافل منطقه‌ای و بین‌المللی در راستای خدمت به منافع دو کشور، حمایت از مسائل امت عربی و اسلامی جهت تحقق امنیت و ثبات در منطقه و هماهنگی مشترک در قبال تهدیدات ایران در منطقه با همکاری دولت جدید آمریکا و استمرار تحریم‌های اقتصادی و تحریم تسلیحاتی علیه ایران است».  

«مشعل الاحمد الجابر الصباح»، ولی عهد کویت روز سه‌شنبه (دیروز) در اولین سفر رسمی خود به خارج از این کشور به ریاض رفت و با «محمد بن سلمان» همتای سعودی دیدار کرد.

در این دیدار علاوه بر بررسی تحولات منطقه‌ای و بین المللی، درباره «روابط برادرانه بین دو کشور برادر، زمینه‌های همکاری دو جانبه در زمینه‌های مختلف و فرصت‌های حمایت از توسعه روابط» مورد بررسی قرار گرفت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها