رئیس ستاد انتخابات استان زنجان از شناسایی و تعیین اماکن غیر مسقف نقاط شهری برای انجام تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در استان زنجان خبر داد.
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان از شناسایی و تعیین اماکن غیر مسقف نقاط شهری برای انجام تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۸۶۶۱
به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ خدابخش مرادی بر ضرورت رعایت تمامی مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا و دستورالعمل های بهداشتی در زمان اجرای روند برگزاری انتخابات تاکید کرد و گفت: در زمان انتخابات سال جاری حفظ سلامت شهروندان اولویت اول ستاد انتخابات است و در این زمینه تمامی دستورالعمل های بهداشتی در زمان قبل از انتخابات، ایام تبلیغات نامزدها، حین رای گیری، و پس از آن به طور کامل اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به دستورالعمل های بهداشتی انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و با تاکید بر اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص انجام تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ستاد انتخابات استان زنجان با همکاری فرمانداران سراسر استان اماکن باز و غیر مسقف نقاط شهری را به تفکیک هر شهرستان بطور دقیق شناسایی نموده است.

رییس ستاد انتخابات استان زنجان خاطر نشان کرد: برگزاری تجمع های تبلیغاتی نامزدها تنها با رعایت دستورالعمل ها بر اساس ظرفیت اماکن امکان پذیر خواهد بود و ستاد انتخابات نظارت های جدی در این زمینه خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان ابراز امیدواری نمود با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و حضور پرشور و آگاهانه مردم، حضوری گسترده از مردم را به رخ جهانیان خواهیم کشید و بار دیگر انتخاباتی قانونمند، بانشاط و با حضور حداکثری ملت فهیم ایران اسلامی را در حماسه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ شاهد خواهیم بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها