مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از امضاء تفاهم نامه همکاری با شرکت
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از امضاء تفاهم نامه همکاری با شرکت " آک کهور " برای توسعه رشته معدن در هنرستان پسرانه حکیم نظامی منطقه فین برای اولین بار در استان هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۸۶۳۴
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از امضاء تفاهم نامه همکاری با شرکت " آک کهور " برای توسعه رشته معدن در هنرستان پسرانه حکیم نظامی منطقه فین برای اولین بار در استان هرمزگان خبر داد.

ایرج بیت الهی  گفت: در راستای ارتقاء کیفیت آموزشی و برنامه ششم توسعه آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش، تفاهم نامه توسعه رشته معدن با شرکت آک کهور منطقه فین امضاء شد.

وی افزود: مطابق این تفاهم نامه و برای اولین بار در آموزش و پرورش استان هرمزگان، توسعه رشته معدن و کیفیت بخشی به آموزش این صنعت در هنرستان پسرانه حکیم نظامی منطقه فین را شاهد خواهیم بود.
بیت اللهی تصریح کرد: تفاهم نامه در 5 ماده جهت تعهدات اداره کل آموزش و پرورش و شرکت آک کهور  برای سال تحصیلی 1401-1400 تنظیم شده و  به مدت 3سال اعتبار دارد .

وی افزود: استان هرمزگان دارای انبوهی از معادن با تنوع مواد معدنی شامل سنگ آهن، گچ، نمک، کرومیت، آهک، دولمیت و سایر کانی های  می باشد که سالانه قریب به 80 درصد صادرات و واردات مواد معدنی از طریق اسکله شهید رجایی بندرعباس صورت می پذیرد. 

به گفته بیت اللهی، بیشتر کارشناسان و تکنسین های مورد نیاز معادن و اسکله از خارج استان تامین می شود و تربیت نیروی انسانی ماهر بر اساس نیاز بازار کار از وظایف آموزش های فنی است و امیدواریم با در آینده نزدیک شاهد رشد و بالندگی جوانان استان در زمینه صنایع معدن باشیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها