مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خبر داد؛

رفع تصرف ۸۴۰۰ مترمربع از اراضی ملی استان ایلام

مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام در بازدید از عملیات اجرایی چهارخطه کردن ورودی شهر دره شهر برتسریع اجرای این طرح تأکید کرد.
کد خبر: ۱۳۱۸۶۱۵
به گزارش جام جم آنلاین ایلام، مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام دراین بازدید گفت: عملیات اجرایی ارتقا به چهارخطه مسیر ورودی دره شهر( از سمت ایلام)  به طول ۹کیلومتربا ۲۰درصد پیشرفت فیزیکی درحال اجرا است، به لحاظ افزایش ایمنی تردد 1200 متراز این مسیرکه عملیات زیرسازی آن به اتمام رسیده به زودی آسفالت می شود و زیر با ترافیک قرارخواهد گرفت و عملیات اجرایی ما بقی مسیر نیز تسریع خواهد شد.

عبداله  بهادری افزود: محورهای ارتباطی ایلام منتهی به شهرستان دره شهر با وجود جاذبه های تاریخی و طبیعی این شهر و همچنین قرار داشتن در مسیر ارتباطی به استانهای لرستان و خوزستان یکی از محورهای پر تردد و با اهمیت است که اداره کل راه و شهرسازی استان هم اکنون مشغول ارتقا و ایمن سازی این محور درنقاط مختلف می باشد.

 وی خاطر نشان کرد: چهار بانده شدن خروجی دره شهر به طول ۱۲کیلومتر با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی درحال اجرا است اما به دلیل تعلل پیمانکار در اجرای آن تذکرات لازم دراین خصوص صادر شده و درصورت ادامه این تعلل مراتب از طریق شورای فنی استان برای تصمیم گیری پی گیری خواهد شد
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها