معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران:

تست کرونای ۶ تبعه ایرانی در بازگشت از هند مثبت شد

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران از مثبت شدن تست کرونای شش نفر از اتباع ایرانی که روز گذشته از هند به کشور وارد شدند، خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۸۵۶۹

به گزارش جام جم آنلاین، حمید گودرزی، عصر دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در استان تهران با اشاره به بازگشت اتباع ایرانی از هند گفت: در اولین پرواز که برای بازگشت دیپلمات‌های ایرانی از هند به کشور صورت گرفته، ۱۰۴ نفر وارد کشور شدند.

وی اظهار داشت: براساس پروتکل کمیته امنیتی انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا این افراد باید به مدت ۱۴ روز قرنطینه شوند.

معاون امنیتی انتظامی استان تهران ادامه داد: هتلی برای این افراد در نظر گرفتیم و تمام این افراد به این هتل منتقل شده‌اند.

وی با اشاره اینکه از تمامی این افراد تست پی سی آر گرفته شده، گفت: تست ۶ نفر از این افراد مثبت بوده است و همکاران ما در وزارت بهداشت در حال بررسی سوش (ریشه) این بیماری هستند.

گودرزی خاطرنشان کرد: متاسفانه فشارهایی بر کادر درمان ایجاد شده، اما انتظار داریم براساس مصوبه و کمیته امنیتی انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا عمل شود.

وی تاکید کرد: قرار است در نیمه خرداد ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از اتباع ایرانی از طریق پرواز کراچی تهران به کشور بازگردانده شوند و همچنین بعد از آن از طریق پرواز بمبی تهران دیگر اتباع کشورمان بازگردند.

معاون استاندار تهران یادآور شد:‌ تقاضا داریم براساس همین چارچوب مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا عمل شود تا با مشکلی مواجه نشویم.

همچنین در این جلسه ویدئو کنفرانسی فرمانداران شهرستان های شمیرانات، بهارستان و پاکدشت از کاهش بیماران سرپایی، بستری و فوتی های ویروس کرونا در این شهرستان خبر دادند.

به گزارش ایرنا، جلسه هفتگی ستاد مقابله با کرونا استان تهران عصر امروز/ دوشنبه در محل استانداری تهران برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها