بازدید استاندار خراسان رضوی از ۱ واحد فعال در خوراک دام و ۱ واحد پرورش دهنده شترمرغ

در راستای یکشنبه‌های پشتیبانی و مانع زدایی از تولید، استاندار خراسان رضوی از ۲ واحد فعال در حوزه پرورش شترمرغ و خوراک دام بازدید و در خصوص رفع مشکلات آن ها دستورات مقتضی را صادر کرد.
کد خبر: ۱۳۱۸۴۵۳

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در راستای یکشنبه‌های پشتیبانی و مانع زدایی از تولید از ۲ واحد گهر دانه شرق و مزرعه مهر شمس توس بازدید و در خصوص رفع مشکلات آن‌ها دستورات لازم را صادر کرد.
گفتنی است؛ واحد گهردانه شرق در حوزه تولید انواع خوراک آماده دام و طیور، پرمیکس و مکمل‌های دامی و طیوری و آبزیان و سایر ماکیان فعال است. این واحد ظرفیت تولید ۶۰ هزار تن محصولات دامی، ۶۰ هزار تن محصولات طیوری و ۳۵ هزار تن محصولات پر میکس و مکمل دارد که برای ۱۲۴ نفر اشتغال ایجاد کرده است.
همچنین واحد مزرعه مهر شمس توس در حوزه پرورش شترمرغ فعالیت می‌کند و ظرفیتی بالغ بر ۳۵۰۰ قطعه دارد که در آن ۱۲ نفر به صورت مستقیم و ۵۰ نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار هستند.
طبق روال یکشنبه‌های پشتیبانی و مانع زدایی از تولید با حضور مدیران واحد‌های تولیدی، جلسه‌ای به منظور بررسی مشکلات و موانع تولید در محل این شرکت‌ها برگزار و آخرین وضعیت این واحدها ارائه شد.
گفتنی است؛ دیروز نیز با حضور استاندار خراسان رضوی جلساتی چهره به چهره با سرمایه‌گذاران به منظور شناسایی و رفع موانع تولید نیز برگزار گردید.
لازم به ذکر است؛ مشکلات این واحدها توسط استاندار خراسان رضوی به مقامات مرتبط کشوری منعکس و در صورت لزوم با دعوت از مقامات ملی به صورت حضوری یا ویدئو کنفرانسی، رفع خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها