از سوی رئیس اداره بیماری های خاص دانشگاه علوم پزشکی تهران؛

مکان واکسیناسیون بیماران خاص اعلام شد

رئیس اداره بیماری های خاص و پیوند اعضای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، در خصوص مکان واکسیناسیون بیماران خاص توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: ۱۳۱۷۹۰۶

به گزارش جام جم آنلاین، محمدحسن شعبانی گفت: با توجه به گستردگی مراجعه کنندگان بیماری‌های خاص در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران و به منظور تسهیل خدمت رسانی به این بیماران در امر واکسیناسیون، اقداماتی برای این منظور پیش بینی شده است.

وی افزود: بیماران مبتلا به سرطان که در هر بیمارستان دانشگاهی تحت درمان هستند برای واکسیناسیون به همان بیمارستان مراجعه کنند.

شعبانی ادامه داد: بیماران بخش‌های خصوصی دانشگاهی با معرفی نامه پزشک و برگه پاتولوژی به بیمارستان بهارلو ارجاع داده می‌شوند.

وی افزود: به بیماران ام‌ اس با معرفی نامه مربوطه و کارت شناسایی با هماهنگی به بیمارستان‌های سینا و یاس ارجاع داده می‌شوند.

شعبانی گفت: همچنین بیماران تالاسمی و هموفیلی با دریافت معرفی نامه از پزشکان مربوطه به بیمارستان‌های امام خمینی، بهارلو، بهرامی و مرکز فرمانفرمائیان مراجعه می‌کنند.

وی افزود: بیماران دیالیزی در همان مرکزی که دیالیز می‌شوند، بیماران پیوند نیز در همان مرکزی که پیوند انجام دادند، واکسینه می‌شوند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها