رئیس کمیسیون صنایع مجلس در ساری:

بخش خصوصی قوی در میدان تولید باشد

معاون استاندار مازندران مطرح کرد

اهتمام برای تکمیل سالن ورزشی ماهفروجک ساری

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران از اهتمام دولت در اتمام سالن ورزشی ۶ هزار نفره ماهفروجک ساری خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۷۸۵۸

به گزارش جام جم آنلاین مازندران مهدی رازجویان بعدازظهر پنجشنبه در جلسه پیگیری احداث سالن ورزشی ۶ هزار نفره ماهفروجک اظهار داشت: این جلسه در راستای مانع‌زدایی پروژه‌های عمرانی استان تسکیل شده تا شاهد تسریع در عملیات اجرایی این سالن ورزشی باشیم.

 

رازجویان با بیان اینکه سالن ورزشی ماهفروجک یک پروژه ملی است، تصریح کرد: افتتاح این پروژه‌ی بزرگ، آرزوی دیرینه مردم استان است.

 

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه دولت در اجرا و اتمام این پروژه اهتمام ویژه دارد، اظهار داشت: تمامی ظرفیت‌های موجود ملی و استانی برای تسریع در تکمیل و بهره‌برداری این پروژه پای کار هستند.

 

رازجویان مازندران را قطب ورزش کشور دانست و با اشاره به افتخارآفرینی‌های متعدد ورزشکاران این استان در مسابقات جهانی و المپیک، تصریح کرد: استان قهرمان‌پرور مازندران همواره در عرصه‌های مختلف بین‌المللی برای کشورمان افتخارآفرینی کرده لذا مرکز استان به امکانات و زیرساخت‌هایی مانند سالن ۶ هزار نفری ماهفروجک نیاز جدی دارد.

 

رازجویان همچنین ایجاد راه دسترسی به سالن ورزشی ماهفروجک را اولویت اصلی این پروژه مهم دانست و افزود: برای تحقق این مهم نیاز به همراهی مسئولین محلی است.

 

وی ادامه دارد: با راه اندازی سالن ورزشی ماهفروجک اقتصاد منطقه ماهفروجک نیز پویا و شکوفا خواهد شد لذا جهت تسریع در تحقق این موضوع به همکاری بیشتر اهالی این روستا نیاز است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها