مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی را در گرو آگاه سازی و فرهنگ سازی مصرف بهینه دانست و از تحقق اهداف این شرکت در حوزه فرهنگسازی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۷۸۱۹
به گزارش جام جم آنلاین اردبیل ، سردار اسماعیلی در جلسه ای که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در سالن جلسات این شرکت برگزار شد ؛ اظهار داشت : گاز طبیعی به عنوان انرژی سبز و همسو با محیط زیست به عنوان اصلی ترین منبع تامین انرژی مطرح می باشد و لازم است با فرهنگ سازی از طریق رسانه ها به عنوان ابزار ارتباطی با همه اقشار جامعه، استفاده صحیح از این نعمت خدادادی را در جامعه مان نهادینه کنیم.

وی به تأثیر بالای رسانه ها در انتقال آموزش ها و فرهنگ بهینه مصرف اشاره نمود و موفقیت در این حوزه را مرهون برنامه ریزی و فرهنگسازی از طریق رسانه های ملی و شبکه های مجازی دانست و گفت: برای فرهنگ سازی در مصرف بهینه گاز طبیعی برنامه های جامعی می توانیم انجام دهیم تا با استفاده از ظرفیت های رسانه ای و جامعه به فرهنگ صحیحی از استفاده از منابع انرژی دست یابیم.

اسماعیلی تصریح نمود : نقش رسانه در ارتقای سطح فرهنگی جامعه انکارناپذیر است و در این میان رادیو و تلویزیون به عنوان پرمخاطب ترین رسانه های فعال در کشور می توانند نقش پررنگی در جهت بهبود الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی ایفا نمایند.

اسماعیلی به نقش بارز روابط عمومی ها به عنوان یک واحد فرهنگی در تغییر فرهنگ مصرف انرژی در جامعه گریزی زد و اظهار نمود: روابط عمومی ها با ابزارهای ارتباطی، پایگاهها و پورتالهای خبری که در اختیار دارند و همچنین با تعامل سازنده با رسانه های مکتوب و تصویری در راستای پیشبرد این هدف قدمهای اثرگذاری را برداشته اند لکن کافی نبوده و امید است در سالهای آتی شاهد اثربخشی بیشتر برنامه های مرتبط با موضوع مصرف بهینه گاز طبیعی باشیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها