استاندار گیلان در جلسه مشترک کارگروه های تنظیم بازار و امور تعزیرات گیلان تأکید کرد؛

مدیریت سیستمی توزیع مرغ از کشتارگاه تا محل عرضه

استاندار در همایش هیأت های نظارت بر انتخابات گیلان بیان داشت؛

اجرای مر قانون ، فصل مشترک مجریان و ناظران انتخابات

استاندار گیلان انتخابات را نمایش اقتدار و عزت ملی دانست و با تصریح اینکه اجرای مر قانون ، فصل مشترک مجریان و ناظران انتخابات است، گفت: اراده مردم با تحقق مشارکت حداکثری، تجلی می‌یابد.
کد خبر: ۱۳۱۷۷۸۲

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،دکتر ارسلان زارع در همایش هیأت های نظارت بر انتخابات استان اظهار داشت: امروز و با توجه به صف‌آرایی‌های مختلف و نظم جدید سیاسی در حوزه‌های منطقه‌ای و بین المللی، آنچه بیش از گذشته اهمیت دارد؛ نمایش اقتدار و عزت ملی در چشم جهانیان است.

وی تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات را موضوعی دارای اهمیت عنوان و با اشاره به کارکردهای متعدد این موضوع برای کشورمان، تصریح کرد: به طور قطع؛ با حضور پرشور همه آحاد جامعه در این عرصه سیاسی – اجتماعی، مردم پیروز اصلی خواهند بود.

نماینده عالی دولت در گیلان انقلاب اسلامی را بر مبنای ایثار، نفی طاغوت و ایدئولوژی توحیدی و نظام اسلامی ایران را متعلق به مردم دانست و گفت: ملت در شکل‌گیری نهضت اسلامی ، همواره پشتیبان امام راحل بوده‌اند و در پیروزی علیه رژیم ستمشاهی نیز ، آنان نقش آفرینی اصلی را بر عهده داشتند.

وی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری ملت در انتخابات، علاوه بر آنکه پشتوانه مستحکمی از اقتدار ملی است؛ تجلی آنست که نظام اسلامی ایران، بر اراده مردم استوار بوده و جلوه هایی از وحدت و انسجام ملی را به نمایش می گذارد.

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو به واسطه تعیین عالی ترین مقام اجرایی کشور ، نمایندگان مردم در حوزه مدیریت شهری و نیز نماینده مردم یکی از شهرستان‌های استان در حوزه قانون‌گذاری گفت: برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم، امن و با مشارکت حداکثری و محوریت قانون در تمامی برنامه‌های مرتبط؛ اولویت مجریان و ناظران انتخابات است.

وی تصریح کرد: تعامل و همکاری بخش‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات در چارچوب قانون؛ بسترساز تحقق مشارکت حداکثری و در نتیجه؛ افزایش اعتماد عمومی و ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی کشور خواهد بود.

دکتر زارع با یادآوری برگزاری انتخابات طی افزون بر چهار دهه گذشته در جمهوری اسلامی گفت: استقرار نظام مردم سالاری دینی هم بر پایه اراده مردم و حاکمیت آنان بوده است.

وی اجرای مر قانون را فصل مشترک مجریان و ناظران انتخابات ذکر و اضافه کرد: تعامل شایسته ای بین هیات های اجرایی و نظارت استان وجود دارد.

دکتر زارع خاطرنشان کرد: بیان رهبر معظم انقلاب که رای مردم حق الناس است و تاکیدات رییس جمهوری، در این بستر عملی می شود.

وی مسئله سلامت شهروندان را یکی از دغدغه‌های مورد توجه در این دوره از انتخابات عنوان و اضافه کرد: با تدوین و ابلاغ توصیه های بهداشتی توسط وزارت کشور و ستاد انتخابات، جدیت مجموعه حاکمیت نسبت به موضوع سلامت و نیز مسیر برگزاری این رویداد سیاسی- اجتماعی با در نظر داشتن ضرورت توجه به حفظ سلامتی رأی‌دهندگان، نمایان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها