رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران:

مازندران با کمبود فضای اداری روبرو است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اشاره به وجود ۱۱۳ هزار مترمربع فضای اداری تأکید کرد کمبود فضای اداری از مهمترین مشکلات در استان به شمار می رود.
کد خبر: ۱۳۱۷۷۷۰

به گزارش جام جم آنلاین مازندران  مفید غلامی راد صبح پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی با بیان اینکه نیروهای قراردادی و فضای اداری از جمله مشکلات فراروی در استان به شمار می‌رود، افزود: در استان با تراکمی از نیروهای قراردادی روبرو هستیم.

 

وی اظهار داشت: با اجرای تبصره ۲۰ قانون درتلاش هستیم تا بخشی از نیروهای قراردادی را ساماندهی و تعیین تکلیف کنیم.

 

غلامی راد همچنین فضای اداری را از دیگر مشکلات موجود در استان بیان کرد و گفت: در استان بیش از ۱۱۳ هزار مترمربع فضای اداری وجود دارد و به شدت با کمبود فضای اداری مواجه هستیم و برخی دستگاه‌ها در این بخش مشکل دارند و اجاره نشین هستند.

 

وی همچنین یادآور شد: در صورت همکاری دستگاه‌ها می‌توان بخشی از هزینه‌های اداری را مدیریت کرد ولی متأسفانه دستگاه‌ها در این بخش همکاری ندارند.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی به وجود بیش از ۵۷۴ دستگاه خودروی دولتی فعال در استان اشاره و اضافه کرد: ۴۴۴ دستگاه خودروی استیجاری نیز در دستگاه‌های اداری فعالیت می‌کنند.

 

وی گفت: اعتبارات هزینه‌ای سال قبل ۵۵۸ میلیارد تومان بود که درصد بالایی از آن صرف پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شده است و به دلیل تراکم بالای نیروی انسانی، بالای ۵۰ میلیارد تومان فوق العاده ویژه پرداخت می‌شود.

 

غلامی راد با عنوان اینکه در ابتدای سال ۹۹ حدود ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار داشتیم، افزود: در پایان سال گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها