مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در آیین رونمایی از پوستر مجموعه برنامه های " راه سلیمانی " گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی مصداق عینی فرهنگ مقاومت، ایثار و پیروزی است.
کد خبر: ۱۳۱۷۵۶۵
 به گزارش جام جم آنلاین لرستان، احمد حسین فتایی گفت: پیروزی اسلام و بقای نظام جمهوری اسلامی با خون پاک شهیدان هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و سردارانی همچون حاج قاسم سلیمانی تضمین شده است.
 
وی تصریح کرد: در سال گذشته برنامه ها و فعالیت های فرهنگی، هنری و قرآنی بسیار خوبی با محوریت شهید سلیمانی، توسط این اداره کل اجرا شد که اصلی ترین آن یعنی سوگواره " سردار دلها " که در نخستین سالگرد شهادت این سردار رشید برگزار گردید، از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یک الگو و برنامه ی موفق ملی معرفی شد.
 
فتایی سپس با اشاره به برگزاری کنگره ی ملی 6300 شهید لرستانی در سال آینده، افزود: تمامی این برنامه ها در قالب کمیته فرهنگی، هنری و رزمایش این کنگره به اجرا در آمده و برنامه های پیش رو از جمله مجموعه برنامه های " راه سلیمانی " نیز با هدف برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد ملی، برگزار می شود.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: شهید سلیمانی مصداق عینی فرهنگ مقاومت، ایثار و پیروزی است که باید در قالب فعالیت های فرهنگی و هنری به درستی برای جامعه تبیین شود تا نسل نوجوان و جوان ما بیش از گذشته با آرمان ها و اندیشه های ایشان آشنا شود.
 
وی با اشاره به موضوع برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اواخر خرداد ماه جاری، ادامه داد فراهم نمودن زمینه مشارکت عمومی بالا و برگزاری یک انتخابات باشکوه، وظیفه ای ملی است و همگان باید در این راستا تلاش کنیم.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها