نماینده روسیه نزد سازمان‌ های بین‌المللی:

مذاکرات جاری وین دور نهایی گفتگوها درباره برجام است

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی پس از نشست کمیسیون مشترک برجام اعلام کرد: همه طرف ها برای اتمام موفقیت آمیز مذاکرات وین ابراز آمادگی کردند.
کد خبر: ۱۳۱۷۵۱۹

به گزارش جام جم آنلاین، «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین پس از اتمام پنجمین نشست کمیسیون مشترک برجام با انتشار پیامی توییتری اعلام کرد: شرکت کنندگان برای اتمام موفقیت آمیز مذاکرات وین ابراز آمادگی کردند.

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در شهر وین در این خصوص نوشت: کمیسیون مشترک امروز پنجمین و احتمالاً آخرین دور مذاکرات وین در مورد احیای برجام را آغاز کرد. شرکت کنندگان ابراز آمادگی کردند تمام تلاش خود را برای حل و فصل مسائل باقیمانده و انجام هرچه سریعتر مذاکرات با موفقیت انجام دهند.

اظهارنظر اولیانوف پس از نشست کمیسیون مشترک برجام در وین (+عکس)

اتحادیه اروپا ساعاتی پیش با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که نشست کمیسیون مشترک برجام امروز سه‌شنبه (۲۵ مه / ‏چهارم خردادماه) به صورت حضوری در وین، پایتخت اتریش از سر گرفته می‌شود و شرکت کنندگان قرار است به رایزنی‌ها درباره اجرای کامل و مؤثر این توافق ادامه دهند.

«انریکه مورا» معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا ریاست این نشست و «سید عباس عراقچی» معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران هم ریاست هیأت ایرانی را بر عهده داشتند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها