عماد رضا 35 درصد قراردادش را به سپاهان بدهد

رحیمی:اعتراض ما راه به جایی نمی برد

روابط عمومی صدا وسیمای مرکز اصفهان

روایتی جدید از میراث کهن خمینی شهر در قاب شبکه اصفهان

مستند میراث کهن به معرفی جاذبه های تاریخی، گردشگری ، میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان خمینی شهر استان اصفهان می پردازد.
کد خبر: ۱۳۱۷۴۸۲

به گزارش جام جم انلاین اصفهان؛ این مستند در 6 قسمت 25 دقیقه ای به تهیه کنندگی مجید عکاف زاده و کارگردانی سید حسن حسینی به سفارش سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان ساخته می شود.

حفیظ الله قاسمی به عنوان تصویر بردار، محمد علی قمیان تصویر بردار هوایی ، روح الله رفیعی صدا بردار و محسن هاشمی به عنوان تدوینگر و دستیار کارگردان در این پروژه همکاری می کند و کاظم زارعیان مدیر تولید این مستند و امیر فضل الهی نیز دستیار تصویر است.

شهرستان خمینی شهر دارای ۴ شهر خمینی شهر،درچه،کوشک و اصغرآباد است. این شهرستان با توجه به این که نزدیک به اصفهان است از نظر میراث فرهنگی کمتر مورد توجه بوده در حالی که قدمت بسیار زیادی دارد.

قرار است در این مستند آثار متعددی از دوره اسلام و قبل از اسلام از این شهرستان به تصویر کشیده شود و هدف این برنامه معرفی کلی یک شهرستان به بینندگان و تشویق آنها برای بازدید از این شهرستان هاست.

مستند میراث کهن در 4 سال گذشته شهرستان های مورد نظر میراث فرهنگی را برای بینندگان به نمایش می می گذارد و این بار شهرستان خمینی شهر هدف اصلی این مستند است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها