رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان خبر داد

کشف محموله هروئین در عملیات مشترک پلیس/ درگیری مسلحانه با قاچاقچیان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از توقیف یک دستگاه خودرو و کشف ۲۲ کیلو و ۸۰۰ گرم هروئین در عملیات مشترک با پلیس استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۷۱۶۱
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ عباس نادعلی اظهار کرد: در آخرین اقدام اطلاعاتی مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان مشخص شد تعدادی از قاچاقچیان قصد انتقال و جابه‌جایی محموله‌ای از مواد مخدر از مرزهای جنوب شرقی به داخل کشور را دارند.

وی با اشاره به اطمینان پلیس از صحت خبر به دست آمده و تعیین مکان و مسیرهای عبوری قاچاقچیان گفت: هماهنگی‌های لازم و قانونی با استان هدف انجام شد.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با بیان اینکه تیم‌های ویژه و عملیاتی پلیس محورهای مواصلاتی شهرستان سراوان در استان سیستان و بلوچستان را تحت کنترل نامحسوس خود درآوردند، گفت: یک دستگاه خودرو ۴۰۵ با هدایت لحظه به لحظه مأموران انتظامی استان سمنان شناسایی و اقدام به توقیف شد.

نادعلی از درگیری مسلحانه نیروهای انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد و افزود: پس از طی مسافتی کوتاه با توجه به موقعیت جوی و مکانی منطقه به ناچار قاچاقچیان متواری می‌شوند.

وی بیان کرد: مأموران انتظامی در این عملیات سخت و نفس‌گیر موفق به توقیف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و کشف ۲۲ کیلو و ۸۰۰ گرم هروئین شدند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها