فرمانده یگان امداد پایتخت از دستگیری ۲۱۹ سارق، زورگیر و موبایل‌ قاپ در اردیبهشت‌ ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۷۰۴۴

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ سلمان آدینه وند، فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت در گفتگو با فارس به تشریح عملکرد واحدهای گشت انتظامی یگان امداد در اردیبهشت ماه 1400 پرداخت و اظهار داشت: با تلاش ماموران یگان امداد 75 دستگاه خودرو و 39 دستگاه موتور مسروقه کشف و تعداد 520 دستگاه وسیله نقلیه تحت تعقیب شناسایی شده و 701 دستگاه خودرو و موتور توقیف شدند.

وی افزود: یگان امداد تهران بزرگ در مجموع 219 سارق، زورگیر، موبایل قاپ،کیف قاپ، سارق خودرو و موتورسیکلت را دستگیرکرده و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراکز انتظامی داد؛ همچنین در امرکنترل و تردد و عابرین 410 نفر مظنون دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس پیشگیری تهران انتقال داده شد.

فرمانده یگان امداد، عملکرد یگان گشت انتظامی در امر مبارزه با مواد مخدر را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: واحدهای گشت انتظامی در همین بازه زمانی موفق به کشف 4 هزار و400 گرم انواع مواد مخدر شدند.

سرهنگ آدینه‌وند خاطرنشان کرد: یگان امداد فاتب در راستای افزایش و ارتقاء امنیت و آرامش و رضایتمندی شهروندان لحظه‌ ای درنگ نخواهند کرد و با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها