فرماندار شهرستان فیروزکوه خبرداد

تعیین ۸۲ شعبه اخذ رأی در شهرستان فیروزکوه

فرماندار فیروزکوه از تعیین ۸۲ شعبه اخذ رأی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۸۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی و دست اندرکاران شعب اخذ رأی در این انتخابات حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۱۳۱۷۱۴۹
 
به گزارش جام جم آنلاین تهران، ابوالقاسم مهری، فرماندار شهرستان فیروزکوه در جمع خبرنگاران با تاکید بر این که با حضور ۴۸۹ نفر کاندید در بخش روستایی فیروزکوه مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ پر شور پیش بینی می شود، تصریح کرد: ۵۹ نفر در ششمین دوره انتتخابات شورای شهر در شهرستان فیروزکوه ثبت نام کره اند که از این تعداد ۴۱ نفر در هیات اجرایی و هیات نظارت تایید شدند.

مهری افزود: در حوزه روستایی در دو بخش مرکزی و ارجمند ۴۸۹ نفر نام نویسی کرده اند که روند تایید صلاحیت آنها در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات ۲۸ خرداد ماه سال جاری ۸۲ شعب اخذ رای در شهرستان فیروزکوه پیش بینی شده که از این تعداد ۶۰ شعبه در روستا ها و ۲۲ شعبه در شهر مستقر می باشند.

فرماندار فیروزکوه در این باره افزود: ۱۸۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی و دست اندرکاران شعب اخذ رای در این انتخابات حضور خواهند داشت.

مهری در پایان تاکید کرد: تعداد افراد واجد شرایط رای دادن در شهرستان ما به واسطه اینکه جمعیت متغیر در فصول مختلف سال داریم متغیره و پیش بینی ما این است که امسال مشارکت مردم از شور و حال بهتری برخوردار باشد و در انتخابات به خصوص در حوزه روستایی افزایش چشمگیری داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها