مدیرعامل شرکت توزیع برق پایتخت:

برق هیچ بیمارستانی در تهران قطع نمی شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق پایتخت گفت: برق مراکز حساس درمانی و بیمارستان ها به طور مستمر تامین و تحت هیچ شرایطی قطع نمی شود.
کد خبر: ۱۳۱۷۰۹۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شرکت توزیع برق تهران بزرگ، حسین صبوری، مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ، به تشریح بروز خاموشی‌ های اخیر در پایتخت پرداخت و گفت: به دلیل شرایط اقلیمی و کاهش شدید بارندگی‌ها در سال جاری و هم چنین تأمین برق از طرف نیروگاه‌های برق آبی، متأسفانه خاموشی‌های پراکنده‌ای در سطح پایتخت به وجود آمده است که با برنامه ریزی های انجام شده این مشکلات برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه این شرکت با تمام توان در حال خدمت رسانی به شهروندان است، ادامه داد: تأمین برق مراکز درمانی از مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت است و تاکنون برق هیچ بیمارستانی در تهران قطع نشده است و برنامه قطع برق این شرکت شامل سازمان‌ها و مراکزی است که باوجود اخطارهای مکرر مصرف برق خود را کاهش نداده‌اند و به همین علت برق آنها قطع شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با بیان اینکه شرایط سال جاری در حوزه انرژی بسیار حساس است، اظهار داشت: شهروندان برای مطلع شدن از وضعیت قطعی برق، می‌توانند جدول روزانه خاموشی‌ های احتمالی برق پایتخت را در سایت شرکت مشاهده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها