مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر خبر داد

رفع اختلال نرم افزار «برق من» تا 12 ساعت آینده

مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر گفت: تمامی اختلالات نرم افزار «برق من» ظرف 12 ساعت آینده مرتفع شده و مردم می‌توانند از تمامی امکانات این نرم افزار استفاده کنند.
کد خبر: ۱۳۱۶۹۸۸
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، ابوذر صالحی، مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر با اشاره به اینکه فعالیت نرم افزار تلفن همراه «برق من» در ساعات اخیر با اختلال مواجه شده گفت: پس از اینکه اعلام شد، جداول به روز خاموشی برنامه‌ریزی شده از طریق نرم افزار برق من قابل دسترس است، حجم مراجعه به این برنامه بیشتر از 10 برابر شد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر در بیان ظرفیت پذیرش مراجعه کننده نرم افزار برق من گفت: ظرفیت پذیر کنونی این برنامه توان پاسخ دهی به حجم مراجعه کننده را ندارد و علت اختلال در اجرا نیز همین مسئله است.

وی با اشاره به اینکه مسئله حل مشکل نرم افزار در دستور کار اتاق عملیات صنعت برق قرار گرفته است، گفت: با تعامل انجام شده مقرر شد، حجم سرورهای پشتیبانی این نرم افزار و فضای ابری آن افزایش پیدا کرده و متناسب با میزان مراجعه به نرم افزار باشد.

صالحی در پایان گفت، بر اساس رایزنی‌های انجام گرفته با تیم فنی پشتیبانی نرم افزار برق من، تمامی اختلالات ظرف 12 ساعت آینده مرتفع شده و مردم می‌توانند از تمامی امکانات برق من استفاده کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها