توقع است که رسانه ها در انتخابات عهده دار مدیریت فضای مجازی باشند

غلامعلی صادقی با اشاره به اهمیت رسانه‌ها، گفت توقع است که رسانه ها در انتخابات عهده دار مدیریت فضای مجازی باشند گفت: قشری که کاندیدا و هوادار هستند مشغول کار خودشان و بدنبال اهدافشان هستند، اما خواص در این شرایط وظیفه مهمی دارند که باید به وظیفه خودشان به خوبی عمل کنند.
کد خبر: ۱۳۱۶۷۴۲

غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در همایش "رسانه، انتخابات ومشارکت حداکثری "گفت: بر اساس ابلاغی که در ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انجام دادیم بحمد الله اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است و در بخش جرایم با توجه به شرایط موجود نگرانی نداریم، اما یکی از حوزه‌هایی که نگرانی داریم مدیریت فضای مجازی است که شما رسانه باید کمک کنید که در مسیر درست و به نفع منافع ملت حرکت کنند.
رییس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به اهمیت انتخابات در خراسان رضوی افزود: رفتار دشمن بسیار جدی است به تناسب رفتار دشمن بایستی برنامه ریزی کنیم و چند اصل را در انتخابات باید مبنا قرار بدهیم که حاکمیت قانون مهمترین اصل در انتخابات است، ما باید از اجرا، نظارت، رسانه و ... یک برنامه ریزی و هماهنگی خوب داشته باشیم تا انتخابات پیش رو را با قدرت پشت سر بگذاریم.
همواره در ادوار گذشته افتخار ما مشارکت سیاسی مردم بوده است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها