رییس بنیاد شهید فیروزکوه خبرداد

جانبازان با بیماری های زمینه ای واکسینه شده اند

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه خبر داد؛

آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۷۵ سال از روز شنبه در فیروزکوه

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه گفت: واکسیناسیون در سنین بالای ۷۵ سال شهر از روز شنبه آغاز خواهد شد؛ بعد از اتمام واکسیناسیون این افراد، برای دوره های بعد اطلاع رسانی صورت می گیرد.
کد خبر: ۱۳۱۶۷۲۴
به گزارش جام جم آنلاین تهران،عبدالمجید حسینی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه در خصوص میزان تزریق واکسن کرونا تصریح کرد: واکسیناسیون کادر درمان در فاز اول ۱۴۶ دوز و در فاز دوم ۱۲۹ دوز، در کادر بهداشت ۱۲۵ دوز در فاز اول و ۸۷ دوز در فاز دوم انجام شده است.

وی در ادامه افزود: همچنین واکسیناسیون جانبازان در فاز اول به میزان ۱۳ دوز، پاکبانان در فاز اول ۱۵ دوز و در فاز دوم نیز ۱۵ دوز، بیماران خاص و سرطانی در فاز اول ۹۳ دوز و در فاز دوم ۴۱ دوز صورت گرفته است.

حسینی همچنین اذعان داشت: افراد در سنین بالای ۸۰ سال شهر و روستا در دوره اول واکسیناسیون ۶۲۰ دوز و افراد در سنین بالای ۷۰ سال روستا در دوره اول واکسیناسیون ۳۴۳ دوز واکسن دریافت کرده اند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه در پایان خاطرنشان کرد: واکسیناسیون در سنین بالای ۷۵ سال شهر از روز شنبه آغاز خواهد شد؛ بعد از اتمام واکسیناسیون این افراد، برای دوره های بعد اطلاع رسانی صورت می گیرد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها