صدا و سیمای مرکز کرمان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، برنامه های متنوعی را برای مخاطبین خود در نظرگرفته است.
کد خبر: ۱۳۱۶۶۴۸
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ برنامه زندگی زیباست، عنوان برنامه ای است که به مدت 60 دقیقه با آیتم های پلاتو، میهمان کارشناس، بخش هنری، کلیپ، سرود، گزارش ارتباط با دزفول در روز سوم خرداد ساعت 10ازسیمای مرکز کرمان پخش می شود. 

برنامه شب های کرمان، به مدت 60دقیقه با آیتم های پلاتو،کلیپ ،مهمان خاص که در فتح خرمشهر حضور داشته اند(از نیروهای مسلح سپاه یا ارتش)، گزارش از رژه موتوری وغبار روبی گلزار شهدا در شب های دوم وسوم خرداد ساعت ٢١از سیمای مرکز کرمان پخش می شود. 

درصدای مرکز کرمان نیز برنامه کرمان سلام به مدت ۹۰دقیقه به صورت زنده درروزسوم خرداد از ساعت ۶:٣٠تا۸صبح بابخش های گزارش،کارشناسی، موسیقی بی کلام وباکلام ومطالب متنوع مناسب با سوم خرداد آزادسازی خرمشهر ،ارتباط با گزارشگر مستقر درخرمشهر از صدای مرکز کرمان پخش می شود که عوامل این برنامه شامل تهیه کننده:مهین ایران نژاد وگوینده :آرزو لطفی می باشند.
 
 مفشو، عنوان برنامه دیگری است که به مدت ۶۰دقیقه به صورت زنده درروز دوم خرداد ازساعت ٢١:٣۵تا٢٢:٣۵ با بخش های گزارش، کارشناسی، موسیقی بی کلام وباکلام ،نمایش ومطالب متنوع مناسب با سوم خرداد آزادسازی خرمشهراز صدای مرکز کرمان پخش می شود.
عوامل این برنامه تهیه کننده :عباس جهانشاهی وگوینده:محمد برزگر می باشد. 

همچنین پخش موسیقی با کلام وبی کلام ،کلام رهبری،ارتباط با گزارشگرهای معرفی شده از خرمشهر در٣ بخش ۱۵دقیقه ای درفواصل برنامه های رادیو درروزسوم خرداد از صدای مرکز کرمان پخش می شود که عوامل آن شامل تهیه کننده ونویسنده:بهارک بقایی و گوینده :پروین احمدی می باشند. 

در معاونت اطلاعات واخبارصدا و سیمای مرکز کرمان نیز تهیه گزارش از فتح خرمشهر،تهیه VC از حماسه سوم خرداد،پوشش مراسم مربوط به این ایام در صورت مجوز دادن ستاد کرونا و بارگذاری در سایت و کانال خبرگزاری و در معاونت فضای مجازی مرکز کرمان هم با تولید و پخش مستند کوتاه نماد استقامت مجموعه انیمیشن دولخ در ٢ قسمت ،کلیپ تصویری شهر خدا،کلیپ تصویری بانگ مقاومت وپیروزی ،پوستر واستوری ویژه و پادکست گرافی مرد میدان به موضوع سوم خرداد پرداخته می شود. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها