سخنگوی جنبش «أنصارالله» یمن با بیان اینکه «انتفاضه موشکی» فلسطینیان عرصه را بر رژیم صهیونیستی تنگ کرد، گفت: امروز می توانیم بگوییم که رژیم اشغالگر قدس رو به زوال است.
کد خبر: ۱۳۱۶۶۱۹

به گزارش جام جم آنلاین، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش «أنصارالله» یمن به برقراری آتش بس در نوار غزه طی بامداد امروز جمعه واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص تصریح کرد: ما در جنبش أنصارالله به مقاومت فلسطین به دلیل دستیابی به پیروزی در برابر دشمن صهیونیستی تبریک می گوییم. بدون شک، مرحله کنونی مرحله ای است که امت اسلامی باید از آن به منظور آمادگی برای تحقق دستاوردهای بزرگتر استفاده کند.

سخنگوی جنبش أنصارالله در ادامه گفت: نبرد شمشیر قدس، موجودیت رژیم صهیونیستی را با مخاطره مواجه ساخت و تحول بزرگی را به نفع مقاومت رقم زد. انتفاضه موشکی فلسطینیان عرصه را بر صهیونیستها تنگ کرد. این انتفاضه همچنین خواب و خیال های عادی سازان روابط را نقش بر آب کرد. اکنون می توان گفت که اشغالگران رو به زوال هستند.

پیشتر نیز «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن گفته بود: ما به مقاومت فلسطین برای تحمیل آتش بس به دشمن تبریک می گوییم. آنچه رخ داد یک معجزه بود.‏

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن یادآور شد: معادله جدیدی که رقم خورد، دشمن صهیونیستی را غافلگیر کرد. این معادله همچنین عادی سازان روابط با رژیم صهیونیستی را به خشم آورد. به دنبال تحقق این معادله جدید، طرفداران مقاومت در داخل و خارج آسوده خاطر شدند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها