کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران شکایت باشگاه‌ها پیرامون تخلف باشگاه استقلال و این هیات را در ثبت قرارداد بازیکنان رد کرد.
کد خبر: ۱۳۱۶۵۱۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ، چند روز پیش بود که در گزارشی اشاره کردیم که هیات فوتبال استان تهران در ثبت قرارداد بازیکنان تیم‌های پایه باشگاه استقلال  دچار تخلف محرز شده  زیرا این باشگاه از تاریخ 24 مرداد تا 19 آبان ماه حق ثبت قرارداد هیچ بازیکنی در رده‌های مختلف را نداشته است.

بعد از انتشار این گزارش، سایت هیات فوتبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد این خبر صحت نداشته و قرار است در این خصوص جلسه کمیته انضباطی تشکیل شود اما به فاصله یکی دو روز، امروز خروجی نشست کمیته انضباطی هیات فوتبال مشخص شده است.

بعد از شکایت چند باشگاه مثل المپیک اندیشه، پیکان، آکادمی کیا،فتحیان آرشاک، شاهین و ... از باشگاه استقلال جلسه کمیته انضباطی تشکیل شد اما این شکایت توسط کمیته انضباطی هیات فوتبال رد شده است.

این در حالی است که اصل خبر و اینکه هیات فوتبال در تاریخ محرومیت استقلال قراردادها را ثبت کرده با برگزاری این نشست مورد تائید قرار گرفته اما کمیته انضباطی هیات فوتبال درخواست باشگاه‌های شاکی را رد کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها