رحمان مجرد عکاس اردبیلی موفق به دریافت مدال افتخار بخش آزاد هشتاد و یکمین جشنواره بین‌المللی «آساهی شیمبون» ژاپن شد.
رحمان مجرد عکاس اردبیلی موفق به دریافت مدال افتخار بخش آزاد هشتاد و یکمین جشنواره بین‌المللی «آساهی شیمبون» ژاپن شد.
کد خبر: ۱۳۱۶۳۴۹
به گزارش جام جم آنلاین اردبیل، برای این دوره از جشنواره تعداد 11841 عکس از 77 کشور جهان ارسال شده بود که 111 اثر جهت حضور در بخش نمایشگاهی انتخاب و براساس آرای هیئت داوران اثر رحمان مجرد عکاس و معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان اردبیل با عکس «صدای طبیعت» موفق به دریافت مدال افتخار این رویداد شد.

جشنواره بین‌المللی عکس «آساهی شیمبون» یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین جشنواره‌های عکاسی جهان است که توسط انجمن عکاسی ژاپن و موسسه انتشاراتی آساهی شیمبون به‌عنوان دومین روزنامه پرتیراژ جهان، اجرا و در شهرهای توکیو، ناگویا، اوزاکا و سایر شهرهای بزرگ ژاپن برگزار می‌شود.

این رویداد رقابتی هر ساله است که توسط موسسه انتشاراتی آساهی شیمبون و اتحادیه‌ انجمن‌های عکاسی ژاپن در سطح آسیا برگزار می‌شود و طی آن هر سال از بین آثار رسیده تعدادی عکس را برای نمایشگاه و چاپ در کتاب سالانه بر می‌گزیند و سه جایزه‌ ویژه به عکاسان ژاپنی و سه جایزه‌ ویژه‌ دیگر هم به سه عکاس غیر ژاپنی اهدا می‌کند.

نمایشگاه این جشنواره از 14 فروردین ماه 1400 به مدت یک سال در شهرهای توکیو، ناگویا، اوزاکا و سایر شهرهای بزرگ ژاپن شروع شده است.

گفتنی است رحمان مجرد متولد 1363 در اردبیل می‌باشد که بیش از 15 سال است در زمینه عکاسی فعالیت و تدریس می‌کند و کسب بیش از 150 جایزه ملی و بین‌المللی و حضور در نمایشگاه‌های مختلف از جمله موفقیت‌های ایشان است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها