ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه:

شمار مرگ کرونایی در استان به ۱۸۰۰ نفر رسید

شمار مرگ کرونایی در استان به ۱۸۰۰ نفر رسید
مهدی محمدی هم اکنون 573 بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.
کد خبر: ۱۳۱۶۳۰۳
به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه اظهار کرد: در شبانه روز گذشته 3 نفر در کرمانشاه بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

مهدی محمدی گفت:در شبانه روز گذشته 36 مورد بیمار مثبت بستری و 201بیمار مثبت سرپایی شناسایی شدند.


وی تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمانشاه را 5 نفر در استان کرمانشاه و مجموع جان باختگان 1800 نفر اعلام کرد.
 
مهدی محمدی همچنین گفت: در ۲۴ ساعت گذشته 118  بیمارجدید با علائم بیماری کرونا بستری و 120   نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شدند.
 
 هم اکنون573 بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات

نیازمندی ها