رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اعلام کرد

سخنرانی فرمانده سپاه در تجمع امروز مردم در میدان امام حسین(ع)

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تجمع مردم انقلابی و همیشه در صحنه تهران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست ها امروز (چهارشنبه) از ساعت ۱۷ در میدان امام حسین(ع) با سخنرانی سردار سلامی فرمانده سپاه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۱۶۲۴۹
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی صبح چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شرایطی که نفرت و انزجار از صهیونیست های خون آشام سراسر جهان را فرا گرفته وظیفه هر مسلمان و آزاده ای است که فریاد دفاع از مظلوم را سر داده و بر سر ظالم فریاد بزند.
محمودی گفت: دفاع از فلسطین همواره از اولویت های انقلاب بوده و تا نابودی رژیم غاصب اسرائیل اولویت انقلاب خواهد بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: ضمن تقدیر از مسئولان محترم استان که با توجه به شرایط حساس موجود برگزاری این تجمع را ضرورت تشخیص دادند، عنوان کرد: مردم عزیز با رعایت دستورات بهداشتی و فواصل اجتماعی در این تجمع حضور خواهند یافت و با ملت مظلوم فلسطین اظهار همدردی خواهند کرد.
وی گفت: در این مراسم ضمن اجرای سرود و مداحی توسط مداح اهل بیت(ع)، نمایندگان جبهه مقاومت حضور داشته و از سخنرانی سردار حسین سلامی فرمانده دلاور سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی استفاده خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از مردم تهران خواست با در دست داشتن پرچم فلسطین، دست نوشته ها و تبلیغات مناسب پیام خود را به وسیله رسانه ها به دنیا مخابره کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها