سرپرست دادسرای جنایی تهران جزئیات اعترافات جدید پدر و مادر بابک خرمدین درباره قتل داماد و دخترشان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۳۱۶۲۲۷

به گزارش جام جم آنلاین، دکتر محمد شهریاری در گفتگو با جام جم اظهار داشت :پس از افشای راز قتل کارگردان جوان به دست پدر و مادرش در شهرک اکباتان تحقیقات جنایی ادامه پیدا کرد که متوجه شدیم داماد و دختر این زوج نیز چندسالی است به طرز مرموزی ناپدید شدند .

وی افزود : تحقیقات را در این شاخه آغاز کرده و با توجه به وضعیت متهمان احتمال قتل داماد و دختر  آنها  مطرح شد که متهمان سرانجام به قتل داماد و دختر خود اعتراف کردند.

قاضی شهریاری با اشاره به اعترافات این زوج ادامه داد: بر اساس گفته متهمان آنها سال ۱۳۹۰ابتدا داماد خانواده را به دلیل اعتیادش به قتل  مى رسانند.آنها پس از بیهوش کردن دامادشان با قرص خواب آور، او را به قتل رسانده و جسدش را تکه تکه کرده و در سطل های زباله رها کرده بودند.
 
متهمان در سال ۱۳۹۷نیز دختر خود را به همین شیوه به قتل رساندند.این زوج درباره انگیزه قتل دخترشان مدعی شدند او نیز اعتیاد داشت و  مشروبات الکی مصرف می كرد به همین خاطر تصمیم به قتلش گرفته و آن را اجرا کرده متهمان اردیبهشت امسال نیز پسر خود را که کارگردان سینما بود با ادعای اختلاف سلیقه و درگیری مقتول با آنها به قتل رساندند.

سرپرست دادسرای جنایی تهران در پایان خاطر نشان کرد : تحقیقات در خصوص اعترافات متهمان ادامه دارد و پزشکی قانونی اعلام کرده متهمان سالم هستند.

جام جم: محمد غمخوار
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۳ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها