به مناسبت سالروز فتح خرمشهر و گرامیداشت شهدای عملیات بیت‌المقدس انجام شد؛

صعود کارکنان مخابرات منطقه سمنان به قله نیزوا شهرستان مهدیشهر

مدیر مخابرات منطقه سمنان در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان:

توجه ویژه مخابرات به روستاها و نقاط محروم و توسعه متوازن خدمات مخابراتی در سطح استان

مهندس مجید دارائی، مدیر مخابرات منطقه سمنان در دیدار با آیت‌ا... سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، توجه ویژه به روستاها و نقاط محروم و توسعه متوازن خدمات مخابراتی در سطح استان را از اهداف مهم مخابرات استان عنوان کرد.
مهندس مجید دارائی، مدیر مخابرات منطقه سمنان در دیدار با آیت‌ا... سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، توجه ویژه به روستاها و نقاط محروم و توسعه متوازن خدمات مخابراتی در سطح استان را از اهداف مهم مخابرات استان عنوان کرد.
کد خبر: ۱۳۱۶۱۱۵

به گزارش جام جم آنلاین سمنان؛ به مناسبت 27 اردیبهشت، روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی، مهندس مجید دارائی، به همراه معاون، مدیر ارتباطات سیار و مسئول روابط‌عمومی مخابرات منطقه سمنان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان دیدار و گزارشی از عملکرد و خدمات مخابرات استان ارائه داد.
مدیر مخابرات منطقه سمنان با اشاره به ضرورت خدمات‌دهی ارتباطی به روستائیان، اظهار داشت: تجهیز روستاهای استان به تکنولوژی‌های به‌روز مخابراتی و ارتباطی و همچنین توسعه متوازن خدمات مخابراتی در کلیه نقاط استان، سرلوحه اقدامات و اهداف مخابرات استان می‌باشد.
مهندس دارائی خاطرنشان کرد: در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی و با توجه به بحران کرونا و لزوم استفاده مدارس و مؤسسات علمی و آموزشی از بستر مناسب مخابراتی و ارتباطی از جمله اینترنت پرسرعت، مخابرات منطقه سمنان اقدام تأمین پهنای باند، طراحی سیستم آنلاین برگزاری کلاس و سامانه آزمون‌ساز بصورت بومی برای 50 مدرسه و دانشگاه در سطح استان نمود که مدارس نقاط محروم استان از کلیه این خدمات بصورت رایگان بهره‌مند می‌باشند.
وی در پایان ترویج نماز و سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر، تقدیر از جانبازان، ایثارگران و بازنشستگان مخابرات، انجام فعالیت‌های حمایتی از جمله کمک به کودکان بی‌سرپرست، بازدید از مراکز نگهداری معلولین و سالمندان و همچنین حمایت از موکب‌های اربعین را از جمله اقدامات فرهنگی مخابرات منطقه سمنان برشمرد.
در ادامه آیت‌ا... شاهچراغی ضمن خوش‌آمدگویی و تبریک هفته ارتباطات، خدمت خالصانه به مردم را نوعی عبادت دانسته و انجام به موقع کار مردم و جلب رضایت آنها را از مهمترین وظایف سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی بیان کرد.
نماینده ولی فقیه در استان، خدمت به مردم را مهمترین مشخصه بهترین مردم از نگاه پیامبر اسلام(ص) عنوان و تصریح کرد: مخابرات سمنان سازمانی خوشنام در سطح استان می‌باشد و توانسته رضایت هم‌استانی‌های عزیز را جلب نماید که حفظ این خوشنامی مستلزم تلاش و ارائه خدمات مستمر همچون گذشته می‌باشد.
آیت‌ا... شاهچراغی ضمن تأکید بر توجه ویژه به روستاها و شهرهای دور دست و کم بهره‌مند از خدمات و همچنین توزیع عادلانه خدمات در سراسر استان، از تلاش‌های تمامی مدیران و کارکنان مخابرات استان سمنان تشکر و قدردانی نمود. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها