رئیس شورای وحدت استان گیلان:

نامزدهای شورا در معرفی خود صادق باشند

رئیس شورای وحدت استان گیلان با تأکید بر لزوم شفافیت و صداقت کاندیدای شورای شهر، گفت: نامزدهای شورا در معرفی خود باید صادق باشند.
کد خبر: ۱۳۱۶۱۰۶

به گزارش جام جم آنلاین گیلان ،حجت‌الاسلام محمد لاکانی با اشاره به انتخابات پیش رو و اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، اظهار کرد: دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا از بسترهای مناسبت مشارکت جمعی در حوزه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی است لذا مردم در بستر انتخابات حضور سیاسی و اجتماعی خود را مد نظر قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های مهم مردم در انتخابات مقوله مهم انتخاب درست و اصلح است، گفت: مردم برای این بستر مشارکت، نیازمند آشنایی دقیق با نامزدها هستند تا بتوانند در مقایسه با نامزدهای دیگر ملاک‌ها و معیارهای مدنظر خود را بررسی کرده تا به انتخاب درست و شایسته دست بزنند.

رئیس شورای وحدت استان گیلان با اشاره به اینکه سنجش توانایی‌های عمومی نامزدها از طریق آشنایی در رسانه‌ها مد نظر قرار می‌گیرد، افزود: انتخابات شورای شهر یکی از مهمترین مؤلفه‌های مشارکت اجتماعی و سیاسی مردم است، لذا مردم در تلاش هستند تا از این فرصت مناسب به بهترین نحو استفاده کرده و به دور از حواشی‌های تبلیغاتی و حتی تعلقات قومیتی و فامیلی نامزدهای شورای شهر با توجه به تجربه‌های تلخ گذشته انتخاب درست را در پیش بگیرند.

لاکانی با تأکید بر لزوم توجه به اصل شفافیت، ادامه داد: نامزدها می‌توانند برنامه‌ها و حتی هزینه کردهای مالی خود را به صورت شفاف در رسانه‌ها توضیح دهند تا مردم به دور از هیاهوهای تبلیغاتی با آنها آشنا شوند.

تصریح کرد: نامزدهای شورای شهر باید با بهره‌مندی از تجربه‌های گذشته کاری کنند که مردم به آنها اعتماد کنند نه اینکه به دلیل عملکردهای نامطلوب گذشتگان بی اعتمادی مردم به آنها نیز سرایت پیدا کند و خدای ناکرده مردم هیچ انگیزه‌ای برای شرکت در انتخابات شوراها نداشته باشند.

وی با تاکید بر اهمیت صداقت نامزدها در بیان برنامه‌های خود به مردم، گفت: از داوطلبان ورود به شوراهای شهر می‌خواهیم تا صداقت، تعهد و پایبندی به شعارهای انتخاباتی را سرلوحه کار و حرکت خود قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها