مدیر کل منابع طبیعی ایلام از اجرای ۵۰ هزار هکتار جنگل کاری در ایلام طی سه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۶۰۳۱
به گزارش جام جم آنلاین ایلام؛ رضا احمدی در جمع رؤسای روابط عمومی‌های ادارات منابع طبیعی استان ایلام اظهار کرد: روابط عمومی‌ها نقش بسیار ارزشمند و زبان گویای دستگاه‌ها هستند.

وی ادامه داد: بدون شک همکاری و تعامل روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها می‌تواند عملکرد مثبت و موفقیت‌های یک سازمان را برای افکار عمومی بیان کند.

احمدی تصریح کرد: خوشبختانه منابع طبیعی استان اقدامات بسیار خوبی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ منابع طبیعی در استان انجام داده و در این راستا نیز دست یاری به سمت همه روابط عمومی‌ها برای ترویج فرهنگ منابع طبیعی دراز می‌کند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام ادامه داد: یکی از اقدامات مهمی که در سال‌های اخیر در دستور کار منابع طبیعی استان قرار گرفته است، توسعه نهالستان‌ها و کاشت و پرورش گونه‌های بومی درا ین نهالستان‌ها با ظرفیت بالا است.

وی گفت: باتوجه به ظرفیت، کیفیت و تنوع تولید نهال در نهالستان‌های ایوان و مهران باعث شده این دو بعنوان نهالستان‌های مادر در کشور شناخته شوند.

مدیرکل منابع طبیعی استان اظهار داشت: در سه سال اخیر میزان جنگل کاری در این استان به ۵۰ هزار هکتار رسیده، در حالی که این آمار در هشت سال گذشته ۷۰ هزار هکتار جنگل کاری بوده و قبل از انقلاب و پس از آن تنها ۱۰ هزار هکتار از اراضی استان جنگل‌کاری شده بود.

احمدی، توسعه باغات، بیابان‌زدایی و همچنین افزایش جنگل‌های دست کاشت را از دیگر اقدامات مهم در حوزه منابع طبیعی استان در چند سال اخیر برشمرد و افزود: از آنجا که اجرای طرح‌های آبخیزداری در ایلام موجبت توقف سیل در استان شده، مشابه این طرح به همه استان‌های کشور ابلاغ شده است.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها