رییس کل دادگستری استان بوشهر مطرح کرد؛

حمایت همه جانبه از خانواده زندانیان

در نشست ستاد استانی پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی مطرح شد؛

مردم گزارش تخلفات انتخاباتی را در سجام اعلام کنند

چهارمین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادگستری کل استان بوشهر و با حضور همه دستگاه های عضو برگزار شد...
کد خبر: ۱۳۱۵۹۶۹

 

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر؛ الماس گشتاسبی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان بوشهر با اشاره به اهمیت مسئله انتخابات و حضور مردم گفت: مشارکت بالا و حداکثری بسیار مهم و حیاتی است و این مسئله یکی از اهداف اصلی برگزاری انتخابات است که باید تمام تلاش خود را در راستای این مهم به کار بببندیم.
الماس گشتاسبی افزود: رعایت عدالت در توزیع فرصت ها مسئله مهم دیگری است که تمامی مسئولین درگیر انتخابات باید مدنظر قرار داده و از جانبداری پرهیز نمایند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، بر عدم تبلیغات خارج از زمان مقرر و قانونی تأکید کرد و ادامه داد: اجرای قانون و قانون مداری از اوجب واجبات است و باید توسط کاندیداها و رؤسای ستادها و سایر عوامل سرلوحه تمامی امور قرار داده شود.
وی به راه اندازی و فعالیت سامانه سجام(سامانه جامع اطلاعات مردمی) توسط قوه قضائیه برای گزارش دهی انواع تخلفات، جرایم، کمبود ها و کاستی ها موجود در سطح شهرها خبر داد و افزود: آحاد جامعه می توانند با ثبت نام در این سامانه و بهره گیری از ظرفیت این سامانه، تخلفات و جرایم انتخاباتی را گزارش نموده تا در سریعترین زمان ممکن مشکل مورد نظر مرتفع یا برخورد قانونی با متخلفان صورت داده شود.
دبیر ستاد ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی به رصد سازمان بازرسی استان اشاره نمود و گفت : بازرسی استان نظارت کافی و دقیق بویژه در این یکماه بر ادارات دولتی و مدیران این دستگاه ها داشته باشند تا از امکانات دولتی در راستای حمایت و یا تخریب کاندیدای خاصی استفاده نشود.
گشتاسبی در پایان بر لزوم اشراف کامل و کافی بر موضوع انتخابات و همچنین قوانین موضوعه تأکید نمود و بر کنترل و رصد دقیق فضای مجازی در ایام تبلیغات انتخاباتی تأکید نمود.

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها