تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه وارد فاز جدیدی شده است و بنابر گفته حسینی کیا، نماینده شهرستان سنقروکلیایی، طی هفته آینده تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری کرمانشاه به صحن علنی مجلس خواهد رفت. حسینی کیا عنوان کرده که اعضای کمیسیون صنایع از پاسخ‌های بازوند قانع نشده‌‌اند و به همین دلیل موضوع وی به صورت علنی و در صحن مجلس بررسی خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۱۵۸۵۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ به نقل از فارس،سید جواد حسینی کیا  در کرمانشاه اظهار داشت: در سال گذشته موضوع تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه در کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی مطرح و استاندار کرمانشاه نیز جهت پاسخگویی حاظر شدند که بدلیل قانع نشدن بنده و اعضای این کمسیون، طرح تحقیق و تفحص به صحن علنی مجلس وارد شده است.

وی با بیان اینکه نوبت طرح تحقیق و تفحص در هفته جاری و احتمالاً سه شنبه خواهد بود، افزود: وقتی بحث تحقیق و تفحص مطرح می‌شود، یعنی اشکالاتی وجود دارد و ما نیز برای رفع این اشکالات از اختیارات قانونی استفاده خواهیم کرد.

نماینده شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه سه دلیل دارد تصریح کرد: دلیل اول توزیع ناعادلانه بودجه در سطح استان است، دوم مشخص نبودن محل هزینه کردهای بودجه است و باید مشخص شود که آیا مثلآ بودجه اشتغال در بخش اشتغال هزینه شده است یا نه و دلیل سوم مربوط به مسائل سیاسی و عملکرد بد استانداری در روند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان است.

حسینی کیا در ادامه اشاره ای نیز به انتقادات مطرح شده به وی درخصوص درخواست جابجایی تعدادی از کارمندان کرد و گفت: هدف مردم از رأی و انتخابات ایجاد تغییر است که ما نیز وظیفه داریم خواست مردم را عملی کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در پایان گفت: نمایندگان مجلس پناه مردم‌اند و مردم از آنان تقاضا دارند و بنده نیز در نامه‌ای، تقاضای آنان را مطرح کردم و هیچ گونه تأکیدی وجود نداشته است، حال آن تقاضا امکان دارد عملی شود و امکان دارد عملی نشود و این در اختیار آن مدیری است که از او تقاضا می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها