رئیس کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا تشریح کرد

تازه ترین جزئیات واکسن‌های ایرانی کرونا

روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفتمان مقابله با کرونا را فرهنگسازی کرد
کد خبر: ۱۳۱۵۷۱۲

به گزارش جام جم آنلاین از استان مرکزی، سیدمحمد جمالیان ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با اشاره به تلاش و زحمات فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی فرصت بسیار خوبی را به منظور قدردانی از زحمات فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی ها به ویژه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی است که در این دوران شیوع ویروس کرونا نقش مهمی ایفا کردند.

وی افزود: بدون شک روابط عمومی سازمان ها اصلی ترین حلقه ارتباطی بین مدیران، پرسنل و مردم هستند و اخبار هر سازمان از طریق روابط عمومی انعکاس پیدا می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: هر ارگانی که روابط عمومی قوی داشته باشد بهتر می تواند در ارائه خدمات و همچنین مطالبات خود گام بردارد و دانشگاه علوم پزشکی یکی از سازمان هایی است که عملکرد بسیار وسیعی دارد و در تمام مناطق کشور و استان اعم از دورافتاده ترین خانه بهداشت تا مراکز استان پرسنل دانشگاه علوم پزشکی خدمت می کنند.

جمالیان ادامه داد: مراکز بهداشت و درمان و در کنار آن سازمان غذا و دارو در تمام امور استانی حضوری پررنگ دارند که می توان به صنایع غذایی، بهداشت محیط، مراکز بهداشتی و درمانی اشاره کرد.

وی بیان کرد: برای اینکه بتوانیم در سیاست گذاری های کلان موفق عمل کنیم نیاز است که سواد سلامت مردم روز به روز ارتقا پیدا کند و مردم آگاه تر شوند و قطعا مهم ترین عنصر در این راه روابط عمومی ها هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به جایگاه والا روابط عمومی ها و نقش پر رنگ آنها گفت: عملکرد روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در این دوران دشوار شیوع بیماری کرونا واقعا ستودنی است و این مطلب را بنده به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی مطرح نمی کنم بلکه این پیامی است که از سوی مردم و مسئولان برون سازمانی دریافت می کردیم.

جمالیان افزود: مدیرکل روابط عمومی علوم پزشکی و همکاران ایشان با جان و دل شبانه روز بدون هیچ گونه چشم داشتی زحمت کشیدند.

وی عنوان کرد: به عقیده بنده یکی از رموز موفقیت مدیرکل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک اعتماد به نیروهای جوان، پرانرژی و صادق بوده است که در این راستا از پرسنل رسمی تا دانشجویان و افرادی استفاده کردند که از زمینه قوی برای کار روابط عمومی برخوردار بودند و خوش درخشیدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: تلاش روابط عمومی دانشگاه به آسانی قابل مشاهده است و زمانی که در خصوص موج های سنگین کرونا هشدار میداد در کمتر از 24 ساعت تاثیر آن را در رفتار اجتماعی افراد مشاهده میشد و این حاکی از آن است که روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یک جایگاه خاصی بین خانواده های استان مرکزی دارد و به سرعت پیام های ما منتقل میشد و این موجب آسانتر کردن کار برای ما بود.

جمالیان بیان کرد: بخش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی نوآوری های خوبی در طی یک سال اخیر علارغم فشار زیادی که شیوع ویروس کرونا به دانشگاه وارد کرده بود، رقم زد و راه اندازی استادیوم مجازی سلامت موجب معرفی تک تک مراکز بهداشت و درمان استان شد که به اهداف رسالت ها و اهداف مراکز می پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها