رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص رسیدگی به پرونده دو بازی سپاهان و پرسپولیس و همچنین دربی ارائه کرد.
کد خبر: ۱۳۱۵۵۴۹

به گزارش جام جم آنلاین، ابوالفضل حسن‌ زاده محمدی در گفتگو با فارس در خصوص برگزاری جلسه رسیدگی به اتفاقات دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: قرار است در اواسط هفته جاری جلسه‌ای را با حضور مدیران عامل دو باشگاه برگزار و به این اتفاقات رسیدگی کنیم.

وی در مورد اینکه آیا هر دو باشگاه دفاعیات و مستندات خودشان را به کمیته انضباطی ارائه کرده‌اند، گفت: گزارش بازی روز 3شنبه به دست ما رسید و ابلاغیه هم روز 4 شنبه به دو باشگاه داده شد، تعطیلی بوده و هنوز چیزی از طرف دو باشگاه دریافت نکرده‌ایم. امروز و فردا مهلت آخری است که آن‌ها برای ارسال دفاعیاتشان دارند.

رئیس کمیته انضباطی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم رای این بازی و بازی پرسپولیس و استقلال را با هم در یک روز اعلام کنیم. برای بازی دربی هم دو روز فرصت ارائه مدارک و دفاعیات دارند. برای بازی دربی برخی افراد حضوری دعوت می‌شوند و برخی هم باید دفاعیاتشان را ارسال کنند. پرونده سپاهان و پرسپولیس کمی پیچیدگی دارد اما پرونده دربی اینطور نیست. سعی می‌کنیم ان‌شاالله در همین هفته رای هر دو بازی را اعلام کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها