باحضور قائم‌مقام کمیته امداد انجام شد؛

واگذاری ۲۱ واحد مسکونی به مددجویان استان خراسان شمالی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سال گذشته دو هزار و 37 مددجو براساس مصوبه مجلس از اشتراک آب، برق، گاز، رایگان بهره مند شدند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سال گذشته دو هزار و 37 مددجو براساس مصوبه مجلس از اشتراک آب، برق، گاز، رایگان بهره مند شدند.
کد خبر: ۱۳۱۵۵۰۹

به گزارش جام جم انلاین قزوین؛ محمد صیادی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات مختلفی را به نیازمندان و محرومان ارائه می کند که یکی از خدمات به مددجویان بهره مندی آنها از انشعاب رایگان است که براساس مصوبه مجلس اجرا می شود.

وی ادامه داد: براین اساس پرداخت حق انشعاب آب، فاضلاب، برق، گاز و پروانه شهرداری برای یک مرتبه برای مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی رایگان است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در راستای ارائه خدمت به محرومان و نیازمندان طی سال گذشته دو هزار و 37 مددجو براساس مصوبه مجلس از اشتراک آب، برق، گاز، رایگان بهره مند شدند.

وی افزود: براین اساس 389 مددجو از اشتراک رایگان آب بهره مند شدند که هزینه آن بیش از 12 میلیارد و 950 میلیون تومان بوده و هزینه اشتراک فاضلاب 124 نفر از مددجویان نیز بیش از 39 میلیون تومان بوده است.

صیادی عنوان کرد: 30 مددجو نیز از 438 میلیون تومان اشتراک برق، هزار و 11 مددجو از 224 میلیون تومان اشتراک گاز و 125 نفر از بیش از 51 میلیون تومان هزینه پروانه و عوارض شهرداری معاف شدند.

وی تصریح کرد: در مجموع این دو هزار و 37 مددجو از بیش از 13 میلیارد و 702 میلیون تومان هزینه اشتراک و انشعاب معاف شدند که امیدواریم با ارائه این خدمات بستر ارتقای زندگی شایسته برای آنها فراهم شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: بالاترین تعداد انشعاب واگذار شده به ترتیب در الموت شرقی و الوند با 452 و 412 فقره و کمترین تعداد در شال و آبگرم با 9 و 10 فقره بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها