جوان عصبانی در جریان درگیری در خانه‌شان برادرش را با چاقو کشت و بازداشت شد.
کد خبر: ۱۳۱۵۵۰۲

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام‌جم، ساعت 30 دقیقه بامداد چهارشنبه بیست و دوم اردیبهشت امسال، زنی تلفنی به پلیس 110 تهران اطلاع داد میان دو برادر که همسایه طبقه سوم ساختمان محل زندگی‌شان هستند دعوا شده و یکی از آنها زخمی شده‌است.

ماموران کلانتری جوادیه برای بررسی موضوع راهی خانه مورد نظر در یکی از کوچه‌های محله جوادیه شدند. آنها با رسیدن به محل، با مردی 30 ساله رو‌به‌رو شدند که لکه‌های خون روی لباس‌هایش دیده می‌شد. ماموران با ورود به خانه با پیکر غرق در خون پسر 27‌ساله رو‌به‌رو شده و او را به بیمارستان انتقال دادند.

در حالی که تحقیقات از متهم در کلانتری ادامه داشت خبر رسید که مرد زخمی فوت کرده‌ است. متهم در جریان تحقیقات پلیسی گفت: والدین‌مان فوت شده‌اند و من و برادرم با هم زندگی می‌کردیم. او کار درستی نداشت و من با کار در پیک‌موتوری هزینه زندگی‌مان را تامین می‌کردم. چند روزی بود بر سر مسائل مختلف با هم دعوا و درگیری داشتیم. قصد نداشتم برادرم را بکشم. او در اتاق دراز کشیده بود، من هم به آشپزخانه رفتم تا غذایم را گرم کرده و بخورم. برادرم اعتراض کرد که این‌قدر سر و صدا نکنم. عصبانی شدم و با برداشتن چاقو به سمت برادرم رفتم و او را زدم.

محمد‌حسین زارعی، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: متهم به اتهام برادرکشی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات تکمیلی از او در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها