توسط پاسداران گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه عاشورا؛

باند بزرگ ترانزیت مواد مخدر در تبریز منهدم شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف۵۶۰ کیلو مواد مخدر و دستگیری‌ قاچاقچی حرفه‌ ای خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۵۰۷۱

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفتگو با فارس از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف 564 کیلو مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ حسنوند در تشریح خبر فوق اظهار داشت: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از توزیع کنندگان حرفه ای مواد افیونی، مقادیری مواد مخدر از استان های شرقی کشور خریداری کرده و قصد دارد با یک دستگاه خودروی نیسان آن را به شهر تهران منتقل کند، تحقیقات را در این زمینه آغاز کرده و با تأیید صحت خبر، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از اتمام تحقیقات فنی و هماهنگی با دستگاه قضائی، سرانجام مأموران عملیات ویژه این پلیس، مسیر حرکت خودروی متهم را شناسایی کرده و موفق شدند در یک عملیات پلیسی، خودروی حامل مواد مخدر را در جاده مخصوص کرج توقیف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به کشف 564 کیلو مواد مخدر شامل 405 کیلو تریاک، 149 کیلو حشیش و 10 کیلو مرفین در بازرسی از خودروی توقیفی، افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

سرهنگ حسنوند خاطر نشان کرد: مبارزه با معضل اعتیاد و قاچاق مواد مخدر یکی از ماموریت های اصلی پلیس است که در این راستا پلیس قاطعانه با سوداگران مرگ برخورد و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها