معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و نزدیک شدن به تعطیلات عید سعید فطر، تردد بین شهرهای لرستان ممنوع است.
کد خبر: ۱۳۱۴۹۲۱


به گزارش جام جم آنلاین لرستان:  محمود ثمینی افزود: تردد وسائط نقلیه از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه هفته جاری تا ساعت ۱۲ روز شنبه هفته آینده بین شهرهای استان ممنوع و کنترل عبور و مرور از مبادی ورودی و خروجی شهرها انجام خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: با تصمیم ستاد، جریمه خودروها با پلاک غیر بومی برای ورود به شهرهای با وضعیت زرد نیز افزایش پیدا کرده است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی از مردم در ایام تعطیلات نوروز پروتکل های بهداشتی را به طور کامل رعایت نکرده و هشدارهای ستاد کرونا را جدی نگرفتند، شاهد موج چهارم کرونا در کشور بودیم به نحوی که وضعیت در بیشتر شهرهای کشور قرمز شده بود.
 
ویادامه داد: مردم در تعطیلات پیش‌رو از سفرهای غیرضروری، مسافرت، گردهمایی و تجمع خودداری کنند تا بتوانیم شاهد کاهش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا باشیم .
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در بخش دیگری از صحبت هایش در خصوص وضعیت برگزاری امتحانات دانش آموزان گفت: با تدابیری که از طرف آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی استان اندیشیده شده، جای هیچ گونه نگرانی برای خانواده وجود ندارد و تمامی امکانات برای برگزاری امتحانات فراهم آمده است .
 
وی تصریح کرد: نماز عید فطر بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا، با توجه به رنگ بندی شهرها در فضاهای باز و با جمعیت محدود و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها