رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۴۸۸۰

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام و دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح و کشف 2 قبضه کلت کمری و 20 تیر جنگی خبر داد.

سرهنگ راستی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبر مبنی بر قاچاق سلاح و مهمات توسط اعضای یک باند 2 نفره در یکی از محلات غرب تهران، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، مشخص شد که متهمان با تهیه سلاح و مهمات از قاچاقچیان غرب کشور، قصد انتقال تعدادی سلاح و مهمات به یکی از استان های کشور را از طریق اتوبوس های مسافربری دارند که با پایش و بررسی مسیرهای احتمالی تردد متهمان، روز گذشته در یک عملیات پلیسی هر دو عضو این باند دستگیر شدند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: در بازرسی از داخل خودروی متهمان 2قبضه کلت کمری و 20 تیر جنگی که در جعبه های کوچکی بسته بندی شده بود، کشف شد.

سرهنگ راستی با اشاره به اینکه کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها