طی عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر استان صورت گرفت:

ناکامی قاچاقچیان درانتقال یک تن و900کیلو تریاک

فرمانده انتظامی استان کرمان،از ناکامی قاچاقچیان قبل از انتقال یک تن و 900کیلو تریاک و کشف 7 قبضه سلاح ممنوعه و دستگیری 3 متهم در عملیات رزمندگان پلیس خبر داد. 
کد خبر: ۱۳۱۴۸۵۲

به گزارش جام جم آنلاین:سردارعبدالرضاناظری،اظهارداشت: رزمندگان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس شهرستان قلعه گنج با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مسلح برای انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود:ماموران با رصد مستمر تحرکات اعضای این باند، خانه روستایی آنان را در حاشیه شهرستان قلعه گنج که برای آماده سازی و انتقال مواد مخدر در نظر گرفته بودند شناسایی و بلافاصله با طرح ریزی عملیاتی منسجم این مکان را تحت محاصره خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه بیان داشت:ماموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر ورود و در بازرسی از 2 دستگاه وانت نیسان و کاپرا پارک شده در آنجا یک تن و 900کیلو و 245گرم تریاک،7 قبضه سلاح ممنوعه و مقادیر زیادی مهمات کشف و 3 قاچاقچی را دستگیر کردند.

 سردار ناظری، در پایان با اشاره اینکه متهمان دستگیر شده همه از اعضای یک خانواده بودند، خاطر نشان کرد: اعضای این باند قاچاق مواد مخدرکه قصد داشت چنین محموله سنگینی را از طریق مناطق کویری به استان های همجوار انتقال دهد با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی رزمندگان پلیس ناکام ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها