معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

پلیس می تواند نقش موثری در فرهنگ سازی و ترویج شعائر دینی ایفا کند

فرمانده انتظامی استان کرمان،بااشاره به اجرای پنجمین مرحله رزمایش همدلی مومنانه ویژه ماه رمضان بیان داشت: این طرح پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تا نابودی ویروس کرونا ادامه دارد. 
کد خبر: ۱۳۱۴۸۴۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ سردارعبدالرضاناظری، اظهار داشت: درراستای فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)وبا شروع طرح مواسات و رزمایش های همدلی مومنانه برای کمک به آسیب دیدگان از بیماری کرونا، در سال گذشته طی چهار مرحله جمعا بیش از ۵ میلیارد تومان کالا به این افراد تقدیم شد.

وی افزود:در سال جاری نیز این طرح به صورت تجمیعی در اولین مرحله در ماه مبارک رمضان صورت گرفته و 3 هزار و 200 بسته معیشتی باهمکاری شهرستان های زرند،انار،راور ،شهربابک، بم، رابرو مرکز استان توسط خیرین امنیت ساز و کارکنان پلیس تهیه شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان ارزش ریالی این مرحله از کمک های معیشتی به همراه ۱۴ سری جهیزیه را بیش از 13 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:بخشی از این کمک ها در مرکز استان به مناطق سیل زده ارسال خواهدشدواین طرح هاپیروفرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تا نابودی و ریشه کن شدن کامل ویروس کرونا توسط پلیس کرمان ادامه دارد.
 
جهاد مال در کنار جان 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این رزمایش همدلی بیان کرد: نیروی انتظامی شجاع ،مقتدر و مجاهد درکنار فدای جان خود، جهاد بامال را نیز دردستور کار خود قرار دارد. 

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی،در حاشیه اجرای پنجمین طرح همدلی مومنانه پلیس کرمان، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه مبارک از اقدام ارزشمند فرماندهی انتظامی در زمینه کمک های معیشتی در راستای طرح مواسات تقدیر کرد وگفت: نیروی انتظامی سازمانی است که مردانی مجاهد دارد،مردانی که امنیت شهرها و شهروندان را باتمام توان خود حفظ کرده اند و در این راه باب شهادت را باز گذاشته و جان برخی از همرزمان خود را فدای این مرز و بوم کرده اند. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بیان داشت: نیروی انتظامی شجاع مقتدر و مجاهد درکنار فدای جان خود جهاد بامال را نیز دردستور کار خود قرار داده است. 

وی با اشاره به ادامه دار بودن این طرح هاافزود:این اولین و آخرین کمک های کارکنان پلیس در کنار فرماندهان خود نیست و به طور حتم درماه رمضان برکت و پاداش این کار بیشتر می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها