جسد دختر ناپدیدشده یک هفته بعد از مرگش در عمق چاهی در جاجرود پیدا شد. پلیس، خواستگار او را به عنوان تنها مظنون در قتل بازداشت کرد.
کد خبر: ۱۳۱۴۸۳۷
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام‌جم، اوایل اردیبهشت امسال زنی با حضور در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران شکایت کرد که خواهر 38ساله‌اش ناپدید شده‌است. پرونده با دستور قضایی به پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی در جریان تحقیقات گفت: خواهرم در اینستاگرام با مردی جوان به‌نام شاهین آشنا شده و می‌خواستند با هم ازدواج کنند.
 
آن شب خواهرم برای دیدن خواستگارش از خانه بیرون رفت و ناپدید شد. با خواستگارش تلفنی حرف زدم که گفت خواهرم سر قرار نرفته و وی به خانه بازگشته است. به خانه دوستان، اقوام، حتی بیمارستان و کلانتری‌ها سرکشی کردیم اما خواهرم پیدا نشد.

پس از این شکایت، شاهین به پلیس آگاهی تهران احضار شد. او در تحقیقات مدعی شد که دختر مورد علاقه‌اش به محل ملاقات با وی نیامده، تلفنش‌هایش را پاسخ نداده و دیگر از او خبری ندارد. اما در ادامه به ضدونقیض‌گویی پرداخت و گفت: آن شب با هم به جشنی در یک باغ در جاجرود رفتیم. من برای خرید بیرون رفتم و وقتی برگشتم او ناپدید شده بود. هرچه گشتیم او را پیدا نکردیم.

ماموران برای یافتن دختر جوان، مرد خواستگار را به جاجرود بردند و به باغ‌ها سرکشی کردند اما او نتوانست باغی که همراه دختر جوان به آنجا رفته بود را نشان دهد.

تحقیقات ادامه داشت تا این‌که دو روز پیش مردی که باغی در جاجرود دارد به پلیس اطلاع داد بوی نامطبوعی از داخل چاه باغش به مشام می‌رسد. بنابراین ماموران و گروهی از آتش‌نشان‌ها به باغ رفتند و در بازرسی از داخل چاه جسد دختر جوان را که دستانش با پارچه بسته شده بود از عمق 25متری چاه بیرون آوردند. شواهد نشان می‌داد دو هفته از مرگ او گذشته و خفه شده است. جسد به پزشکی‌قانونی منتقل شد.
 
در ادامه خانواده دختر گمشده با دیدن جسد، دخترشان را شناسایی کردند. ماموران از خواستگار بازداشت‌شده تحقیق کردند که بازهم منکر اطلاع از قتل دختر جوان شد و گفت: من و دختر جوان در باغ دعوا کرده و من آنجا را ترک کردم. نمی‌دانم چه کسی او را کشته و داخل چاه انداخته است.

عظیم سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت:  تحقیقات از خواستگار جوان در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه‌دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها