معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی ؛

پلیس خراسان شمالی در ۱۷ نقطه تردد تعطیلات عید فطر را کنترل می‌کند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

امتحان بزرگی پیش رو‌داریم

دکتر مرادی در جمع مدیران شبکه های بهداشت و درمان استان گفت: از زحمات شما عزیزان در ایام‌ کرونا و در چهار سال گذشته که بحران های متعدد را پشت سر گذاشته ایم و با وجود تنگناها و مشکلات مالی سرافرازانه کار کردید تقدیر می کنم.
کد خبر: ۱۳۱۴۶۷۲
به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ دکتر مرادی در ادامه افزود: بیماری کووید مهمترین مساله کشور است و نشانگر این است که سلامت چه جایگاه ویژه ای دارد.

وی تصریح کرد: اکنون از قله پیک‌ چهارم گذشته ایم اما می دانیم این آخرین موج ما نخواهد بود و باید با تلاش بیشتر از ساده انگاری و سهل انگاری جلوگیری کنیم و همچنان جامعه را حساس نگاه داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: نظارت دائمی و بیشتر بر پروتکل ها در شهرستانها را با همکاری همه اعضای ستاد کرونا به خوبی اعمال کنید.

 وی گفت: بر اساس رسوم سنتی، اسلامی در روز عید فطر دید و بازدید و تبریک عید انجام می شود که می تواند منجر به افزایش موارد بیماری و ورود به مرحله خطرناکی شود.

مرادی همچنین افزود: همدلی و وفاق در درون سیستم بهداشت و درمان و سپس در میان مسئولان شهرستانی در کنترل بیماری بسیار موثر خواهد بود.

مرادی با تاکید بر اینکه راه کنترل ببماری، واکسیناسیون همگانی و داروی مناسب و قطعی است که تاکنون دارویی یافت نشده است گفت: بنابر این مهم پیشگیری در دو بخش رعایت شیوه نامه ها و نیز واکسیناسیون است و در این مدت با دقت و سرعت مناسب واکسیناسیون در استان کرمانشاه انجام شده است، اما به زودی تعداد زیادتری واکسن وارد استان می شود که باید در اسرع وقت و جلوگیری از ازدحام ولکسیناسیون را انجام دهیم.

او خاطر نشان کرد: امتحان بزرگی پیش رو داریم که باید از آن سربلند بیرون بیاییم، سلامت تزریقات واکسن بسیار مهم است و به هیچ وجه نباید خارج از برنامه ملی واکسیناسیون اقدامی صورت گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان گفت: تلاش کنیم که تجمعی در مراکز تزریق نداشته باشیم.ایجاد پایگاه‌های تزریق متعدد حتی به صورت خودرویی به صورت منسجم و دقیق انجام شود.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها