استاندار کرمان گفت:تعهدات ایجاد شده توسط معین‌های اقتصادی که به امضای استاندار وقت و دستگاه‌های متولی و سرمایه‌گذار رسیده یک مساله اجتماعی تلقی شده و باید با رفع مشکلات اجرایی شوند.
کد خبر: ۱۳۱۴۵۷۷
به گزارش جام جم آنلاین کرمان،علی زینی‌وند،در سومین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی سال ۱۴۰۰در محل استانداری کرمان، رفع بلاتکلیفی در پروژه‌های استان از جمله طرح‌های گردشگری را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: مسائل و موانع طرح‌ها در جلسات کارشناسی وکارگروه‌ها باید رفع گردد ودر صورت غیرامکان پذیر بودن رفع چالش‌ها، مسئله کاملا مشخص شود.

وی افزود: معین های اقتصادی باید تعهدات پذیرفته را انجام دهند و در این خصوص ما و مردم از آنان مطالبه داریم، اگر کوتاهی هم از سوی سرمایه گذار و دستگاه ها وجود دارد باید مشخص شود.

استاندار کرمان ابراز داشت: فرمانداران موانع را در سطح شهرستان پیگیری ورفع کنند وچالش‌ها هرجا که قابل رفع نیست به ستاد استانی آورده شود.

وی گفت: تعهدات ایجاد شده توسط معین‌های اقتصادی که به امضای استاندار وقت و دستگاه‌های متولی و سرمایه‌گذار رسیده یک مساله اجتماعی تلقی شده و باید با رفع مشکلات اجرایی شوند.

وی افزود: انجام ندادن پروژه‌هایی مصوب، موجب ایجاد نارضایتی مردمی و مسائل اجتماعی ایجاد می‌کند لذا مدیران با ارائه راهکار با استفاده از ظرفیت قانونی باید به‌ فکر اجرای این طرح‌ها باشند.

زینی‌وند اضافه کرد: پنج معین اقتصادی مهم مس سرچشمه، گل گهر، جهاد نصر، بنیاد مستضعفان و جهان فولاد؛ صنایع و نهادهای اصلی استان کرمان هستند و هرکدام پذیرفتند که معین یک منطقه باشند لذا باید حتما به تکالیف خود عمل کنند.

استاندار کرمان تصریح کرد: این معین‌های توسعه استان کرمان تاکنون پروژه های اقتصاد مقاومتی خود را ارائه نکردند که باتوجه به اقدامات ارزنده این شرکت‌ها، جای بسی تعجب دارد و باید در اسرع وقت پروژه های مورد نظر اقتصاد مقاومتی خود را در سال جدید تعریف اعلام کنند.

استاندار کرمان گفت: شرکت معدنی و صنعتی گل گهر برای احداث پروژه‌های توسعه‌ای مناسبی در شهرستان‌های رابر، ارزوییه، بم و کهنوج اعلام آمادگی کرده که با توجه به مطالبات مردم و استان باید به تعهدات خود عمل کند.

وی ادامه داد:اشتباهات فعلی برخی از معین‌های توسعه نباید فعالیت‌های مثبت گذشته را زیر سئوال ببرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها