سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد

امروز آخرین مهلت ثبت نام آزمون ارشد

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از ممنوعیت تردد بین استانی با خودروهای شخصی از سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه تا شنبه هفته بعد از آن خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۴۲۶۳

به گزارش جام جم آنلاین، دکتر علیرضا رئیسی با اشاره به اتخاذ دو تصمیم در جلسه با رئیس جمهور گفت: در این جلسه دو تصمیم قطعی شد؛ یکی از تصمیم هایمان این بود که از روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ ظهر شنبه هفته بعدش کلیه راه های ارتباطی استان ها و ورود و خروج بین‌استان های مختلف ممنوع است.

وی افزود: از آنجایی که این روزها به تعطیلات عید فطر منتهی می شود و ممکن است دچار مشکل شویم، برای جلوگیری از سفرها تصمیم بر این شد که طی این مدت تردد بین استان های متخلف در سراسر کشور و بدون در نظر گرفتن رنگ بندی شهر ممنوع شود.

وی گفت: البته ممنوعیت سفرها از طریق هوایی و ریلی وجود ندارد، اما برای تردد خودروهای شخصی در تمام کشور این ممنوعیت اعمال می‌شود.

رئیسی ادامه داد: تصمیم دیگرمان این بود که تشدید نظارت بر رعایت پروتکل ها به ویژه در حوزه اصناف اتفاق بیفتد. از روز شنبه مشاغل یک و دو می توانند در شهرهای قرمز و نارنجی فعالیت کنند اما سخت گیری ها در زمینه رعایت پروتکل ها افزایش می یابد و اگر نقض پروتکل مشاهده و مسلم‌شود، در شهرهای قرمز سه هفته و در شهرهای نارنجی دو هفته متخلف را تعطیل می کنیم.

بنابر اعلام کانال تلگرامی وبدا، رئیسی درباره آزمون های پایه نهم و دوازدهم نیز گفت: تصمیم گیری نهایی درباره امتحانات پایه نهم و دوازدهم و همچنین آزمون سراسری و کارشناسی ارشد در روز شنبه از طریق ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها