با اجرای طرح اطعام مهدوی در روز شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع)  بیش از 100 هزار پرس غذای گرم به ارزش 2 میلیارد و 550 میلیون تومان  بین نیازمندان و مددجویان استان توزیع شد.
با اجرای طرح اطعام مهدوی در روز شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) بیش از 100 هزار پرس غذای گرم به ارزش 2 میلیارد و 550 میلیون تومان بین نیازمندان و مددجویان استان توزیع شد.
کد خبر: ۱۳۱۴۱۴۰
به گزارش جام جم آنلاین البرز، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان البرز  با بیان اینکه طرح اطعام مهدوی با هدف اطعام نیازمندان و مددجویان در ماه مبارک رمضان می باشد  گفت: به همت 75 مرکز نیکوکاری در تعامل و هم افزایی با کمیته امداد البرز بیش از 100 هزار پرس غذای گرم به ارزش 2 میلیارد و 550 میلیون تومان  بین نیازمندان استان توزیع شد .

محمدی فرد با بیان اینکه طبخ این تعداد غذا هم زمان در سطح شهرستان های استان صورت گرفته است  افزود : سهم شهرستان کرج  ۳۰ هزار پرس غذای گرم بوده است که  توسط ۶ مرکز نیکوکاری فرزندان شاهد ، زائرین و کارگزاران زیارتی ، جامعه فوتبال البرز  ، نورالشهدا  ، اصناف و بازاریان و سیدالعابدین طبخ و با همکاری 33 مرکز نیکوکاری بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد
 
محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز با اشاره به اینکه این نهاد، تمامی ظرفیت‌های موجود را در جهت خدمت به محرومان به‌ویژه در این ماه مبارک بکار بسته است گفت: در استان البرز، طرح اطعام مهدوی  هم‌زمان با سراسر کشور به مرحله اجرا درآمده و بر این اساس در آشپزخانه‌های تعیین‌شده، غذای گرم با رعایت تمامی موازین بهداشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.
 
محمدی فرد  با ابراز اینکه ایران همدل پویشی برای همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه به نیازمندان در ماه رمضان است. گفت: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام (ره) و بیش از 30۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره تلفن ۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۸۳۶۲ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار در طرح اطعام مهدوی است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها