عضو هیأت مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن:

فرستادگان سازمان ملل و آمریکا دست خالی به مسقط آمده بودند

عضو هیأت مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن از شکست سفر فرستادگان سازمان ملل متحد و آمریکا در امور یمن، به مسقط پایتخت عمان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۳۸۸۱

به گزارش جام جم آنلاین، «عبدالملک العجری» عضو هیأت مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن گفت که سفر فرستادگان سازمان ملل و آمریکا در امور یمن به مسقط در تلاش برای توقف جنگ یمن و ازسرگیری مذاکرات سیاسی شکست خورد.

العجری در حساب توئیتری خود نوشت: «در رسانه‌ها گفته می‌شود که فرستادگان آمریکا و سازمان ملل از مسقط دست خالی برگشتند اما صحیح‌تر آن است که آن‌ها دست خالی آمده بودند.»

همچنین «محمد عبدالسلام» رئیس هیأت مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن از مخالفت با پیشنهاد توقف نبرد تنها در مارب خبر داده بود.

وی در حساب توئیتری خود نوشته بود: «آن‌ها از نبرد جزئی در مارب سخن می‌گویند حال آنکه یمن تحت محاصره را رها کرده‌اند، این تفکیک‌ کردن‌ها مشکلی را حل نمی‌کند و صلحی را محقق نمی‌کند بلکه مدت زمان جنگ را طولانی‌تر می‌کند.»

«مارتین گریفیتس» فرستاده سازمان ملل در امور یمن و «تیم لیندرکینگ» فرستاده آمریکا در یمن در سفری به مسقط با مقامات عمان دیدار کرده و با آن‌ها درباره دستیابی به توافقی برای برقراری آتش‌ بس در یمن گفت‌وگو کردند.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها