
به گزارش جام جم آنلاین، محمد رادمهر روز دوشنبه در این خصوص اظهار داشت: پس از توقف شناور و انجام آزمایش های لازم، ابتلای ۲ تبعه هندی به کرونا مثبت اعلام شد.
وی ادامه داد: هم اکنون همه سرنشینان این شناورها در قرنطینه قرار دارند.
فرماندار جاسک تصریح کرد: آزمایشهای گرفته شده از این افراد برای مشخص شدن نوع کرونا به بندرعباس و تهران فرستاده شد.
منبع: ایرنا
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند